loading...
دانلود ها | نرم افزار،بازی،کتاب،موبایل،عکس
محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 8 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

 

کمپانی محبوب Swatch کالکشن جدیدی به نام ربل (Rebel) تولید کرده است که ساعت های این کالکشن فوق العاده سبک، ساده و البته زیبا می باشند ...
ساعت سواچ ربل جدیدترین عرضه کمپانی محبوب Swatch می باشد. این ساعت به سرعت توانست رکورد فروش سایر ساعت های کمپانی سواچ را بشکند و به فروش قابل ملاحظه ای در دنیا دست یابد. ویژگی Swatch Rebel Collection در تنوع رنگ هست که شرایط ست شدن با هر چیزی را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این ساعت زیبا، فوق العاده شیک و در عین حال ساده بودن آن است.
 این ساعت در رنگ های مشکی، طوسی، سفید، قرمز، آبی، سبز، زرد، بنفش، صورتی، نارنجی و قهوه ای عرضه شده است که در هنگام ثبت سفارش میتوانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت: 17900 تومان

 


فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)

 

 

نیم ست تیتانیوم طرح حریم سلطان، شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز. نیم ست فوق العاده زیبا و پر طرفدار. طراحي تحسين بر انگيز، ظرافت خيره كننده در بسته بندی اورجینال و شکیل با قیمتی استثنایی ...
نیم ست تیتانیوم حریم سلطان یکی از جدیدترین مدل های نیم ست می باشد که توسط کشور ترکیه تولید و عرضه شده است. این نیم ست زیبا طرح نقره با ظاهر شیک از جنس تیتانیوم بوده و همچنین از چهار قطعه سنگ آرتمیس کهربا (رنگ سبز) در آن استفاده شده است. جلوه زیبا، ظرافت بی نظیر و شباهت کامل با نمونه اصلی از ویژگی های مهم این محصول می باشد. این نیم ست با بسته بندی شکیل و اورجینال برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 44000 تومان

دانلود بازی Big City Adventure : Paris برای PC

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 11 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (1)
پاریس ‏پایتخت کشور فرانسه، مرکز و یکی از شهرستان‌های ناحیه ایل-دو-فرانس است. رود سن از میان این شهر می گذرد.پاریس یکی از شهرهای پیشروی جهان در زمینه‌های اقتصاد، فرهنگ، هنر، سیاست، تحصیل، تفریحات، مد و علم است. پاریس را در کنار لندن، توکیو و نیویورک، ابرشهرهای جهان می‌نامند.پاریس از شناخته ترین مقصد های گردش گران جهان است. سالانه حدود ۴۵ میلیون نفر توریست از پاریس دیدن می‌کنند. تعداد زیادی از آثار دیدنی، موسسات و پارک‌های مشهور جهان در این شهر قرار دارند.پاریس همچنین با دارا بودن ۴۷۸٬۰۰۰ درخت سرسبزترین پایتخت اروپا می‌باشد.در این بازی زیبا در مکان های تاریخی و جاذبه های توریستی پاریس به گشت و گذار بپردازید و آیتم های مخفی بازی را پیدا کنید.در طول بازی می بایست ۶۰ کارت پستال که حاوی حقایقی مبهم و جذاب از پاریس و تاریخچه ی آن می باشد گرد آوری کنید و…



Paris Cover دانلود بازی Big City Adventure : Paris برای PC


مجموعه ۱۷۸ والپیپر تماشایی New Mixture Wallpapers

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 15 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

مجموعه ای فوق العاده از ۱۷۸ والپیپر تماشایی و با کیفیت با موضوعات مختلف برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

New Mixture مجموعه 178 والپیپر تماشایی New Mixture Wallpapers

دانلود بازی فکری Fallen – The Flowers of Evil برای PC

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 221 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)
شما در نقش یک پزشک زندگی ساده ای داشتید تا روزی که یک تماس تلفنی مرموز به منزلتان شما را وارد پژوهش در باره ی موجودات فرامادی کرد.این تماس از سوی سرپرست دختری که طبق شواهد مورد حمله ی یک هیولا قرار گرفته انجام شده است.او از تب می سوزد و حال و روز خوشی ندارد.خبر نگران کننده ی دیگر این است که او تنها نیست و شهر لبالب است کسانی که مورد حمله ی هیولا قرار گرفته اند.به راستی چه بلایی بر سر مردم آمده است.آیا واقعا هیولایی در کار است یا…؟معمای بازی را با در کنار هم قرار دادن سر نخ ها حل کنید و….



Fallen Cover دانلود بازی فکری Fallen   The Flowers of Evil برای PC

مستند مردی که جهان را نجات داد The Man Who Saved the World

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 8 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)


PBS – Secrets of the Dead The Man Who Saved the World (2012) HDTV x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

The Man Who Save The World مستند مردی که جهان را نجات داد The Man Who Saved the World

نام مستند : Secrets of the Dead The Man Who Saved the World

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۳ دقیقه

حجم : ۴۰۳ مگابایت

کیفیت : HDTV x264

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : این فیلم به بررسی وقایع دراماتیک و ناشناخته ای می پردازد که در طول جنگ سرد و بحران موشکی کوبا در داخل یک زیر دریایی مسلح به سلاح هسته ای به وقوع پیوست.در اوت ۱۹۶۲، اتحاد شوروی در کوبا اقدام به ساختن سکوهای پرتاب موشک‌های میان برد کرد. بعد از شکست عملیات آمریکایی خلیج خوکها، شوروی موشکهایی را به بهانه ی محافظت از کوبا در برابر حمله ایالات متحده آمریکا در کوبا مستقر کرد.از نظر شوروی این کار به همان اندازه توجیه پذیر بود که قرار گرفتن کلاهک‌های هسته‌ای توسط آمریکا در بریتانیا، ایتالیا، یونان و مهم‌تر از همه ترکیه.اساسا بحران موشکی کوبا منازعه ای بود که بر سر استقرار سامانه موشکی هسته ای شوروی در کوبا سر گرفت. پس از آنکه ژنرال کورتیس لیمی (فرمانده نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا) از دستور رئیس جمهور مبنی بر تعلیق تمام پروازها بر فراز روسیه سر باز زد این بحران در ۲۷ اکتبر به اوج خود رسید زیرا یک فروند هواپیمای یو-۲ بر فراز کوبا سرنگون گشته و یک فروند دیگر نیز تقریبا بر فراز سیبری شناسایی گشت. زیردریایی های شوروی نیز در پاسخ به این عمل اقدام به پرتاب یک موشک با کلاهک هسته ای کردند.اما در این مستند خواهیم دید چگونه این پرتاب توسط افسری به نام واسیلی آرخیپوف متوقف گشت و از به وقوع پیوستن یک جنگ اتمی ویرانگر که برخی از آن به عنوان جنگ جهانی سوم یاد می کردند جلوگیری کرد.در این مستند با شاهدان عینی ماجرا و کارشناسان جنگی همراه می شویم و…

 

مراقبت از هارد دیسک های ssd با نرم افزار SSDlife Pro 2.3.52

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 10 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

SSDlife Pro نرم افزاری مخصوص هارد دیسک های ssd است. هارد دیسک های ssd به دلیل سرعت بالایشان این روزها مورد توجه کاربران حرفه ای قرار گرفته اند و مصرف آنها رو به افزایش است. مانند تمامی هارد دیسک ها ، این مدل از هارد دیسک هم نیاز به مراقبت و بررسی دارد. نرم افزار SSDlife Pro یک نرم افزار مراقبت و بررسی کامل هارد دیسک های ssd می باشد که با بررسی و آنالیز رفتار و وضعیت هارد دیسک ، به کاربر کمک میکند تا در نگهداری و افزایش طول عمر آن نکات لازم را رعایت کند. این نرم افزار در واقع به شما کمک میکند تا از خرابی های احتمالی و مرگ هارد دیسک خود مطلع شوید و سلامت آن را زیر نظر داشته باشید تا اگر احتمال خرابی و از دست رفتن اطلاعات افزایش یافته بود ، نسبت به تهیه نسخه های پشتیبان اقدام کنید. این نرم افزار طول عمر هارد های ssd را محاسبه خواهد کرد. این نرم افزار با آنالیز و الگوریتم های هوشمندی که در خود جای داده است ، طول عمر هارد دیسک را محاسبه خواهد کرد ، البته این طول عمر بسته به استفاده ای که از هارد دیسک میکنید ، متغیر خواهد بود. این نرم افزار با فعال بودن در پشت صحنه ویندوز ، هر ۴ ساعت یکبار با بررسی داده ها سلامتی هارد دیسک را بررسی خواهد کرد و با استفاده از تکنولوژی S.M.A.R.T این داده ها را تخمین زده و اطلاعات مناسبی را در اختیار کاربر قرار میدهد. همچنین این نرم افزار ، اطلاعات کاملی از هارد  ssd به کاربر خواهد داد اعم از مدل و سازنده trim پشتیبانی شده در هارد دیسک که این اطلاعات مفید خواهند بود. در مورد پشتیبانی از هارد دیسک ساخت شرکت های مختلف نیز ، این نرم افزار از اکثر هارد دیسک شرکت های معتبر نظیر intel , adata , kingston , wd , patriot , ocz و… پشتیبانی خواهد نمود.

 

SSDlife Pro مراقبت از هارد دیسک های ssd با نرم افزار SSDlife Pro 2.3.52

 


دانلود بازی Death Upon an Austrian Sonata: Dana Knightstone Novel

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 12 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
Death Upon an Austrian Sonata: A Dana Knightstone Novel – یک بازی ترسناک به سبک Hidden Object است .شما در این بازی نقش دانا کینگستون یک رمان نویس مشهور راه به عهده دارید.عناوین بحث برانگیز و جنجالی رمان های دانا که در پیوند با ارواح و موجودات فرامادی است موجب شده رمان هایش پر فروش ترین رمان ها باشد.پسر عموی دانا که یک موسیقی برجسته است معتقد است صداهایی ترسناک از ساز ویولن را می شوند و احساس می کند این صدا ها از سوی ارواح است.به اتریش سفر کنید و درخواست سباستین برای کمک به او را پذیرفته ، این معمای چالش برانگیز را حل کنید….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.



Sonata Cover دانلود بازی Death Upon an Austrian Sonata: Dana Knightstone Novel

 

دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 : Omniverse 2012

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 8 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

Ben 10: Omniverse (2012) 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت ۱۱ در ادامه همین مطلب قرار گرفت


Ben 10 دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 : Omniverse 2012

 

ژانر : انیمیشن ،   ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

تعداد فصل : ۱ فصل

مدت زمان :  - قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی

امتیاز : -

زیرنویس فارسی : دارد ، بزودی اختصاصی دانلودها 

IMDB ، Wikipedia

در مورد انیمیشن : این بار در سایت دانلودها افتخار داریم با یکی از پر طرفدار ترین انیمیشن های دنیا در خدمت شما عزیزان باشیم . سری جدید انیمیشن Ben 10 . همان طور که می دانید این انیمیشن دارای نسخه های زیادی است . تصمیم گرفتیم این بار از دانلودها همزمان با پخش جهانی سری جدید که ساخت سال ۲۰۱۲ می باشد در خدت شما عزیزان باشیم . این انیمیشن ساخت شبکه بسیار معروف cartoonnetwork است . البته لازم به ذکر است فعلا تنها قسمت اول این انیمیشن پخش شده از سوی شبکه ، شروع پخش رسمی این انیمیشن از تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۲ می باشد که حتما در دانلودها با زیرنویس فارسی قرار خواهیم داد . سایت دانلودها به شما پیشنهاد می کند این انیمیشن جذاب را از دست ندهید .

دانلود فصل دوم انیمیشن The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 2 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes S02 2012 720p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های ایرانی با زیر نویس فارسی اختصاصی تیم دانلودها

 زیرنویس فارسی قسمت ۲۶ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

| اتمام فصل دوم به طور کامل |

 

The Avengers Earths Mightiest Heroes 2 دانلود فصل دوم انیمیشن The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes

 

نام انیمیشن : The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes S02 – قسمت های ۱ تا ۲۵

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

وضعیت : در حال پخش 

مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p

امتیاز : ۸٫۶ / ۱۰ 

زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی دانلودها

اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ پخش قسمت ها :  IMDB ، ویکی پدیا

 

خلاصه داستان : تیم دانلودها افتخار دارد فصل دوم انیمیشن فوق العاده جذاب The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes را با زیرنویس فارسی اختصاصی دانلودها در اختیار شما عزیزان قرار دهد .  در فصل یک ، بعد از فرار تعدادی از ابر شرور ها آیرون من به همراه ثور ، هالک و … تشکیل گروهی دادند به نام انتقام جویان تا ابر شرور ها را به زندان بیاندازند . به تیم انتقام جویان در طول فصل اعضای جدیدی مانند هاکای ، و کاپیتان آمریکا هم اضافه شدند . کاپیتان آمریکایی که آینده ای نا معلوم در فصل دوم در انتظار اوست . در فصل دوم باید منتظر حوادث زیادی بود ، نا پدید شدن نیک فیوری ، آینده نا معلوم کاپیتان آمریکا ، وضعیت ثور ،  مشکلات شرورانه لوکی و … از جمله حوادثی هستند که انتظار شما را در فصل دوم خواهند کشید . گروه دانلودها پیشنهاد می کند این انیمیشن جذاب را در فصل دوم از دست ندهید .

مدیریت دانلود محبوب Orbit Downloader 4.1.1.14

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 9 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

Orbit Downloader یکی از معروفترین نرم افزارهای مدیریت دانلود است ، این نرم افزار مدیریت دانلود در مرحله اول سرعت کاربر را به دلیل مصرف از تمامی پهنای باند ممکن ، افزایش خواهد داد. این نرم افزار رایگان می باشد و کاربر مشکلات رایج در کرک کردن را نخواهد داشت و تمامی امکانات آن در دسترس خواهد بود. Orbit Downloader ضمن اینکه نرم افزاری برای دانلود با سرعت بالاست ، میتواند انواع ویدیوها و صوت های آنلاین در دنیای وب را دانلود کند. به این ترتیب این نرم افزار تبدیل به یکی از کاملترین نرم افزارهای مدیریت دانلود خواهد شد. محیط کاربری ساده باعث می شود کار با آن بسیار ساده باشد و بعد از مدت زمان کمی امکانات نرم افزار کاملا برای کاربر مشخص خواهد شد. این نرم افزار میتواند از انواع سایت ها که ویدیو و صوت را به صورت آنلاین به اشتراک میگذارند ، نظیر گوگل ، فیس بوک و یوتوب دانلود را انجام دهد. شرکت سازنده ادعا میکند که میتواند تا ۵ برابر سرعت دانلود کاربر را افزایش دهد. این نرم افزار از مرورگرهای کروم ، فایرفاکس ، اپرا و اینترنت اسکپلورر برای دانلود مستقیم لینک ها پشتیبانی خواهد نمود. این نرم افزار دارای تنظیمات اختصاصی در زمینه پراکسی بوده و کاربر به راحتی میتواند نسبت به تنظیم آن اقدام کند. یکی از ساده ترین قابلیت های نرم افزارهای مدیریت دانلود امکان resume و pause کردن لینک هایی است که این قابلیت ها را دارند می باشد و Orbit Downloader نیز آماده است تا در صورت امکان پذیر بودن pause و resume این کار را انجام دهد تا کاربر بتواند دانلود را متوقف کرده و در زمان دیگری ادامه آن را انجام دهد.

 

Orbit Downloader مدیریت دانلود محبوب Orbit Downloader 4.1.1.14

 

 

یکپارچه سازی هوشمند هارد دیسک IObit SmartDefrag 2.7.0.1165

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 7 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

IObit SmartDefrag نرم افزار قدرتمند و هوشمند برای یکپارچه سازی فضای هارد دیسک می باشد که ممکن است عدم یکپارچه سازی فضای هارد دیسک موجب کاهش سرعت سیستم شود. این نرم افزار بسیار هوشمند می باشد و از همه مهمتر رایگان بوده و نیازی به کرک کردن نخواهد داشت. نرم افزار دارای قابلیتی به نام "install it and forget it" یعنی "نصب کن و فراموش کن" ، این قابلیت تمامی فرایندهای لازم به یکپارچه سازی در زمان های مختلف را خود انجام میدهد و باعث می شود هارد دیسک همیشه در حال یکپارچه سازی باشد و این قابلیت با فعال بودن در پشت صحنه ویندوز فرایندهایش را انجام خواهد داد و کاربر را از هرگونه صرف وقت برای یکپارچه سازی باز خواهد داشت. البته کاربر میتواند این قابلیت را غیرفعال کرده و خود نسبت انجام فرایندها اقدام کند. این نرم افزار در زمینه انجام دلخواه یکپارچه سازی حتی میتواند یک فایل و فولدر مشخص را نیز یکپارچه سازی نماید. دیگر قابلیت هوشمند این نرم افزار ، قرار دادن فایل های سیستمی ویندوز در محل پرسرعت و محلی است که دسترسی ویندوز به فایل ها راحت تر امکان پذیر باشد ، است. این قابلیت باعث می شود ویندوز سریعتر به فایل های سیستمی دسترسی پیدا کند و در نتیجه اجرای ویندوز سریعتر باشد. قابلیت دیگر این نرم افزار رایگان ، انجام فرایند یکپارچه سازی در زمان بوت ویندوز می باشد. شاید تجربه کرده باشید که اگر در زمان اجرای ویندوز به دست یه defragment بزنید ، قسمت هایی از هارد دیسک قابل یکپارچه سازی نیستند ، دلیل آن هم این است که ویندوز در حال استفاده از فایل های آن قسمت است و به همین دلیل مسلما امکان دست کاری آنها نیست. با قابلیت یکپارچه سازی در حالت بوت ، آن فایل ها در حال استفاده نیستند و میتوان گفت در این حالت یکپارچه سازی به صورت ۱۰۰% انجام خواهد شد. یکپارچه سازی این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزارها بسیار سریعتر و عمیق تر خواهد بود و این نرم افزار با پشتیبانی از انواع هارد دیسک ها و مخصوصا هارد دیسک های جدید SSD تمامی نیازها را پوشش خواهد داد.

 

iobit smart defrag یکپارچه سازی هوشمند هارد دیسک IObit SmartDefrag 2.7.0.1165

 

باز کردن هر پنجره در یک تب WindowTabs 2012.12.20

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 6 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

اگر از جمله کسانی هستید که تعداد زیادی پنجره و برنامه در ویندوز باز میکنید و با آنها کارهای مختلفی انجام میدهید ، حتما پیش آمده که سردرگم شوید و این موضوع باعث خستگی شما شود. چنین مشکلی برای نرم افزارهای مرورگر وب وجود داشت که با نسل جدید انها و قابلیتی به نام  tabbed browser آنها این مشکل را حل کردند. ولی ویندوز هنوز هم مانند سابق هر فولدر و مسیری و برنامه ای را درون یک پنجره باز میکند. اگر دوست دارید ویندوز شما مانند مرورگرها هر مسیر را درون یک تب باز کند و همانند مرورگها شما یک پنجره واحد داشته باشید با تب های مختلف که هرکدام شامل یک مسیر هستند ، نرم افزار WindowTabs  این کار را برایتان انجام خواهد داد. همانطور که تو مقدمه عرض شد ، این نرم افزار هر مسیر یا فولدر درون ویندوز را ، درون یک تب واحد که دیگر پنجره ها در آن باز هستند ، بازگشایی خواهد کرد. این نرم افزار از اکثر نرم افزارهای ثانویه مانند آفیس نیز پشتیبانی میکند و از این نظر هیچ مشکلی نخواهد بود. مهم ترین کاربر این نرم افزار در قرار دادن پنجره ها درون تب ، مربوط به windows explorer یا به طور ساده همان پنجره هایی است که کاربر از مسیرهای مختلف ویندوز باز میکند. به این ترتیب به سادگی و با فرایند drag and drop پنجره ها درون تب ها قرار میدهید و یک پنجره واحد با تب های مختلف خواهید داشت. به این ترتیب فضا باز خواهد شد و مدیریت پنجره ها آسان تر انجام می شود. 

 

WindowTabs باز کردن هر پنجره در یک تب WindowTabs 2012.12.20

 

 

موسیقی متن بازی Call Of Duty : Black OPS 2

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 10 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

موسیقی متن یا Soundtrack بازی محبوب  Call Of Duty : Black OPS 2 را دانلودها با کیفیت بسیار عالی ۳۲۰kbps به صورت کامل جمع آوری ارائه کرده است. این موسیقی متن به صورت کامل و برای تمامی قسمت هایی از بازی است که دارای موسیقی بوده اند و موسیقی های تم نیز مهیا هستند. این موسیقی ها به صورت اورجینال بوده و ضبط شده از روی بازی نیستند و کاملا استدیویی می باشند. موسیقی این بازی توسط دو آهنگساز به نام های  Jack Wall و Trent Reznor ساخته شده است. لیست موسیقی های درون این مجموعه در ادامه مطلب آمده است.

 

call of duty black ops 2 موسیقی متن بازی Call Of Duty : Black OPS 2

 

 

بازی زیبا و سرگرم کننده Pudding Monsters HD 1.0.2 – اندروید

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 6 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

بازی Pudding Monsters عنوان جدید شرکت Zeptolabs است که به خاطر بازی Cut the Rope بسیار معروف شده است. حالا این شرکت با یک بازی پازلی دیگر همانند Cut the Rope می‌خواهد باز هم شما را سرگرم کند، و البته در این کار هم موفق بوده است. Pudding Monsters داستان پودینگ‌هایی است که می‌خواهند با یکدیگر متحد شوند تا آدم‌ها آن‌ها را نخورند! بازی با ظاهری ساده و در عین حال با جلوه‌هایی زیبا شما را تا آخرین مرحله از بازی همراهی می‌کند! این بازی نیاز به اندروید ۱.۶ وبالاتر دارد.

 

pudding monsters android بازی زیبا و سرگرم کننده Pudding Monsters HD 1.0.2   اندروید

 

طراحی آسان مدل های سه بعدی Google SketchUp 8.0.16846

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 14 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

Google SketchUp نرم افزاری برای یادگیری هرچه بهتر طراحی مدل های سه بعدی و مخصوص تازه کارها و کارآموز ها می باشد. وقتی وارد برنامه می شوید ، مرحله اول انتخاب قالب کاریتان خواهد بود. قالب ها شامل طراحی معماری، مدل سازی کره زمین ، مهندسی، طراحی محصول و نجاری، پلان معماری و یا شروع آموزش مدل سازی می باشد. محیط کاربری Google SketchUp بسیار ساده و قابل دسترس است و برای اینکه تبدیل به یک مدل ساز شوید میتواند بهترین نرم افزار باشد. همچنین برای آنها که همیشه نیاز به مدلی ساده سه بعدی دارند ، این نرم افزار انتخاب عالی خواهد بود چرا که نیاز آنها را سریعتر و آسان تر رفع خواهد کرد. در نوار منو ، ابزارهای مورد نیاز کاربر برای ترسیم از جمله خطوط و اشیاء هندسی وجود دارد. رسم در Google SketchUp با مقیاس قابل انجام است و از این رو مدل های ساخته شده قابل ساخت در دنیای واقعی نیز هستند. دیگر ابزارها نظیر رنگ ها و استفاده از شبیه ساز ها نظیر چوب و آسفالت و گچ و سیمان و… نیز در نرم افزار برای طراحی بهتر مدل های معماری فراهم است. باتوجه به این مدل ها قابلیت ساخت به صورت ۳بعدی و ۲بعدی دارند ، کاربر میتواند تمامی زوایا مدل را بررسی و مورد نظر قرار دهد ، به این ترتیب میتوان در هنگام مشاهده مدل ، نقص بعدی ها مختلف را برطرف ساخت. نرم افزار دارای امکاناتی برای قرار دادن سایه می باشد. همانطور که میدانید در مدل سازی ، سایه یکی از مهمترین فاکتورها می باشد. این نرم افزار میتواند با قرار دادن سایه به صورت اصولی به کاربر کمک کند. section یا برش نیز در معماری و مدل سازی نیز مهم است. این نرم افزار میتواند به صورت اتوماتیک و هوشمند از نواحی مختلف مدل را برش بزند و برش را نیز مدل کند و نمایی از داخل جسم طراحی شده نیز به کاربر ارائه دهد. همچنین این نرم افزار میتواند مانند یک فیلم ، شما را به دورن مدل طراحی شده شما ببرد و قسمت های مختلف آن را مانند یک فیلم واقعی به شما نشان دهد. همچنین این نرم افزار با تعاملی که با google earth ایجاد میکند ، میتواند مدل ساخته شما را واقعا در جایی که قرار است ساخته شود و قرار دهد تا شما ببینید که مدلتان در دنیای واقعی چگونه خواهد بود. برای خروجی گرفتن ، نرم افزار میتواند مدل را تا ۱۰هزار پیکسل و با فرمت هایی نظیر jpg و png ذخیره نماید. 

 

Google SketchUp طراحی آسان مدل های سه بعدی Google SketchUp 8.0.16846

 

 

نرم افزار نمونه سوالات امتحانات پایانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور برای تمام رشته ها

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 5 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزاری که پیش روی شما قرار دارد، مجموعه ی نسبتا کاملی از نمونه سوالات امتحانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور در ترم های اخیر می‌باشد که توسط گروه دو قدم جمع آوری گشته و به صورت کاملا رایگان در اختیار دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور قرار داده است. اکثر سوالاتی که درون نرم افزار وجود دارد دارای پاسخ می باشند و دانشجویان گرامی می توانند پاسخ خود را با کلید سوالات بسنجند. برای مشاهده لیست دروسی که داخل این نرم افزارقرار دارد، ادامه مطلب را مشاهده نمایید.

 

payam noor نرم افزار نمونه سوالات امتحانات پایانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور برای تمام رشته ها

فعال سازی ویندوز ۷ از طریق Windows Loader v2.2

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 5 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی با نرم افزارهای تجاری مانند ویندوزها دارند ، فعال سازی و قانون نمودن آنهاست. راه حل منطقی و درست خرید نسخه های اصلی اینگونه نرم افزارها می باشد که به دلایلی مانند بالا بودن بیش از حد قیمت دلار و نرم افزارها نسبت به وضعیت اقتصادی ایران و دیگری سختی انتقال وجه به خارج از کشور می باشد.

به هرحال برای رفع این مشکلات راه حل های فرعی زیادی وجود دارد. ویندوز ۷ که هم اکنون یکی از پرکاربردترین سیستم عامل های دنیا محسوب می شود ، توسط کاربران ایرانی نیز مورد اقبال قرار گرفته است. این ویندوز نیز همانند دیگر نرم افزارهای تجاری نیازمند خرید نسخه اصلی است و در غیراینصورت بعد از مدتی به حالت پایه برخواهد گشت و باعث محدود شدن امکانات و کاهش عملکرد آن خواهد شد. 

برای فعال سازی ویندوز ۷ معروف ترین و بهترین فعال ساز Windows Loader By DAZ می باشد. این فعال ساز به صورت بسیار ساده و بی دردسر ویندوز ۷ شما را قانونی خواهد کرد. بعد از استفاده از این فعال ساز دیگر پیغام های Genuine و امثال این را دریافت نخواهید کرد.

 

Windows Loader  فعال سازی ویندوز 7 از طریق Windows Loader v2.2

 

 

 

 

Supported operating systems

 

•Windows 7 Ultimate

•Windows 7 Ultimate E

•Windows 7 Professional

•Windows 7 Professional E

•Windows 7 Home Premium

•Windows 7 Home Premium E

•Windows 7 Home Basic

•Windows 7 Starter

•Windows 7 Starter E

•Windows Vista Ultimate

•Windows Vista Business

•Windows Vista Business N

•Windows Vista Home Premium

•Windows Vista Home Basic

•Windows Vista Home Basic N

•Windows Vista Starter

•Windows Server 2008 Enterprise

•Windows Server 2008 Foundation

•Windows Server 2008 Standard

•Windows Small Business Server 2008

•Windows Storage Server 2008 Standard

•Windows Storage Server 2008 R2 Essentials

•Windows Server 2008 R2 Enterprise

•Windows Server 2008 R2 Foundation

•Windows Server 2008 R2 Standard

•Windows Server 2008 R2 Datacenter

•Windows Small Business Server 2011 Standard

•Windows Small Business Server 2011 Essentials

•Windows Home Server 2011

 

 

* نکته: در هنگام فعال سازی از طریق wat fix فایل را watfix را نبندید.

 

آپدیت آسان و بدون دردسر محصولات ESET با استفاده از نرم افزار PNL 2.0

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 6 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

آیا از آپدیت آنتی‌ویروس خود خسته شده‌اید؟ آیا از وارد کردن روزانه سریال خسته شده‌اید؟ PNL تمام این مشکلات را حل نموده است. آپدیت بدون دردسر محصولات Eset به صورت کاملاً خودکار و همانند نسخه‌ی اورجینال.
همان‌طور که می‌دانید محصولات Eset یکی از بهترین محصولات در زمینه امنیت و حفاظت هستند، این حرف را ما نمی‌گوییم بلکه سایت www.av-comparatives.org (یکی از برزگترین شرکتهای بررسی آنتی‌ویروس‌ها) می‌گوید. تنها ضعفی که این آنتی‌ویروس برای ما ایرانی‌ها دارد، آپدیت مشکل آن است. سایت‌های زیادی برای حل آن اقداماتی کردند ولی امروز می‌خواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که در عین اینکه کاملاً رایگان است، آنتی‌ویروس شما را تبدیل به نسخه اورجینال کرده و اجازه می‌دهد مانند نسخه‌های اورجینال از سرور مستقیم Eset آپدیت شود. این نرم‌افزار Persian NodLogin نام دارد و با تمام نرم افزارهای کمپانی ESET از قبیل ESET Endpoint Antivirus , ESET Endpoint Security , ESET Smart Security , ESET NOD32 Antivirus سازگار است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار استثنایی و کاملا فارسی را برای اولین بار در ایران توسط سایت دانلودها دریافت نمایید و از آن لذت ببرید.

 

pnl آپدیت آسان و بدون دردسر محصولات ESET با استفاده از نرم افزار PNL 2.0

ضمیمه کلیک – یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ – شماره ۴۰۷

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 9 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

ضمیمه کلیک – یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ – شماره ۴۰۷

ضمیمه هفتگی روزنامه جام جم در رابطه با اینترنت ، کامپیوتر و موبایل

هر یکشنبه در دانلودها

 

click407 ضميمه كليك   يكشنبه 10 دي 1391   شماره 407

 

 

ضمیمه کلیک جام جم یکی از اولین ضمیمه های این روزنامه به شمار می رود که بیش ۵ سال در حال انتشار است. این ضمیمه در هر شماره به مسائل روز دنیای کامپیوتر و اینترنت و موبایل می پردازد و دارای بخش های خبری ، مطالب و آموزشی می باشد که علاقمندان به دنیای کامپیوتر میتوانند هر هفته آن را از دانلودها دانلود نمایند. در ادامه مطلب عناوین شماره این هفته درج شده است.

 

 

تبدیل پاورپوینت به ویدیو Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal v1.1.1

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 4 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

استفاده از نرم افزار پاورپوینت برای تهیه انواع اسلایدها و ارائه های مربوط به کنفراس ها افزایش یافته است. یکی از مشکلاتی که بعضا کاربران در هنگام استفاده از اسلاید ساخته شده خود مواجه می شوند ، بهم ریختگی های مختلف است که ممکن است گریبان گیر هرکسی شود. برای رفع این مشکل بهترین راه حل تبدیل فایل های پاورپوینت به ویدیو و فیلم می باشد. Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal نرم افزاری مناسب جهت تبدیل فایل های نرم افزار Powerpoint که دارای فرمت هایی نظیر ppt, pptx, pptm, ppsx, pps, ppsm, potx, potm, pot می باشند به ویدیو با فرمت های مختلف نظیر  FLV و  AVI, WMV, MP4 می باشد. مهم ترین نکته در این نرم افزار عدم نیاز به نصب بودن نرم افزار Powerpoint جهت تبدیل می باشد و این مورد کمک شایانی را به کاربر خواهد نمود. این نرم افزار میتواند تبدیل کیفیت را تا سطح HD نیز انجام دهد و از نظر کیفیت فایل خروجی مشکلی نخواهد بود. امکان قرار دادن موزیک برای اسلاید و همچنین ضبط صدا برای اسلایدها و تنظیم آن نیز فراهم است. تبدیل فرمت در Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal با تمامی اشیاء به کار رفته درون اسلاید و بدون هیچگونه تغییری انجام خواهد شد و کاربر میتواند زمان نمایش هر اسلاید را نیز تنظیم کند تا به این ترتیب شخصی سازی نیز انجام شود. به وسیله این نرم افزار ضمنا میتوانید روی اسلاید ساخته شده واترمارک مورد نظر را نیز قرار دهید تا کپی رایت شما نیز رعایت شود. این نرم افزار میتواند تنظیمات شما را ذخیره کند تا در تبدیل های بعدی سریعتر به خواسته خود برسید. نرم افزار با نسخه های مختلف نرم افزار Powerpoint که آخرین نسخه آن ۲۰۱۳ می باشد نیز سازگاری کامل خواهد داشت.

 

xilisoft powerpoint to video converter تبدیل پاورپوینت به ویدیو Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal v1.1.1

 

بازی فارسی و بسیار جذاب پازل نارنجی – Orange Puzzle 2.5

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 6 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

همیشه حل‌نمودن پازل‌ها یکی از سرگرمی‌های خاطره‌انگیز بوده و اغلب ما تجربه این بازی زیبا را داشته‌ایم. پازل نارنجی برنامه‌ای می‌باشد که این امکان را برای شما فراهم می‌نماید تا درون رایانه خود به بازی کردن مشغول شوید. پازل نارنجی می‌تواند ابزاری بسیار مناسب برای زمان بیکاری شما باشد. کار با این برنامه بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می‌باشد.

 

Orange Puzzle بازی فارسی و بسیار جذاب پازل نارنجی   Orange Puzzle 2.5

 

تغییر سایز و قرار دادن واترمارک همزمان TSR Watermark Image 2.3.1.7

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 6 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

TSR Watermark Image نرم افزاری کاربردی برای آنهایی است که قصد دارند همزمان برروی تعداد زیادی تصاویر ، فرایندهایی را به صورت یکسان انجام دهند. این نرم افزار شاید در نگاه اول بسیار ساده بنظرم برسد ولی دارای امکاناتی است که شاید برای انجام آنها در نرم افزاری مثل فتوشاپ باید چندین ساعت وقتتان را صرف کنید. این نرم افزار عالی میتواند به صورت همزمان نسبت قرار دادن انواع واتارمارک و تغییر اندازه تعداد زیادی عکس به صورت درصدی و یا عددی اقدام کند. همچنین میتواند در همان حین فرمت آنها را تغییر دهد. قابلیتی نظیر چرخش عکس و همچنین حذف اطلاعات محرمانه exif درون عکس ها نیز امکان پذیر خواهد بود. از نظر قرار واترمارک نرم افزار بسیار توانمند است و دارای انواع مختلفی در این زمینه است. مثلا کاربر میتواند چندین نوع واترمارک را روی عکس قرار دهد. واترمارک میتواند به صورت یک لوگو با شفافیت های مختلف باشد و یا متن با انواع رنگ ها و افکت ها و شفافیت های مختلف که این قابلیت کاربر را در انتخاب بهترین گزینه توانمند می سازد. تمامی فرایندهای ذکر شده به صورت همزمان میتواند برروی تعداد زیادی عکس صورت گیرد و از همین جهت است که این نرم افزار در صرفه جویی وقت بسیار مناسب حال است. در هنگام خروجی گرفتن میتوان نسبت به کاهش حجم عکس ها نیز براساس اصول اقدام کرد. نرم افزار از فرمت های  JPEG, TIFF, PNG, BMP, GIF  پشتیبانی میکند. این نرم افزار برای استفاده های شخصی (Free for personal use only) رایگان است.

 

tsr watermark image تغییر سایز و قرار دادن واترمارک همزمان TSR Watermark Image 2.3.1.7

 

دانلود دوبله فارسی انیمیشن برآب رفته Flushed Away 2006

محمد دهقان کللی(downloadha.com) بازدید : 7 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

Flushed Away (2006) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

Flushed.Away دانلود دوبله فارسی انیمیشن برآب رفته Flushed Away 2006

 

نام انیمیشن: Flushed Away – برآب رفته

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۸۴ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان : رودی یک موش خوشتیپ و دست‌پاچلفتی است که زمانی که می‌خواهد از دوست خپل و مزاحمش خلاص شود، در توالت می‌افتد و دوستش سیفون را روی او می‌کشد.او وارد فاضلاب می‌شود و متوجه می‌شود افسانه شهر موش‌ها واقعیت دارد و شهری مانند شهر انسان‌ها در فاضلاب بنا شده و موش‌ها مانند انسان‌ها در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند…

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
    آرشیو
    موضوعات
    صفحات جانبی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 962